Recensioner


  • "Jag hade aldrig testat reiki eller healing tidigare och Sara skapade en lugn och trygg atmosfär för mig att uppleva detta. lfall du är nyfiken på reiki är det till Sara som du ska gå!" - Maria


  • "Bra energi. Jag har mått bra efter besöket. Uppskattar även att Sara känns kunnig och att hon är rak." - Johanna


  • "Detta var mitt första besök hos Sara och jag är så nöjd efter Reiki healing och Chakra balansering som avslutades med ett fint samtal. En fantastiks miljö att vistas i, härliga energier. Detta vill jag gärna göra om! Jag kan varmt rekommendera henne." - Mona


  • "Väldigt bra rådgivning i form av kort samt Reiki. Sara är väldigt erfaren och jag kände att hon verkligen lyssnade in samt tog sig tid under den här stunden. Jag tog en tid med både Reiki och vägledning med kort, först berättade Sara vad hon skulle göra och jag fick ställa frågor, sedan var det Reiki och till sist avslutade vi med tarot/ andra kort. Hon rekommenderade även vilka kristaller och stenar som passar mig! Mycket bra kombination under 90 min:)" - Sandra


  • "Tar sig tid är inlyssnande och ger vägledande råd och verktyg rekommenderas" - Jessica


  • "Sara är fantastisk. Jag har fått en fin, peppande och ärlig vägledning i frågor som snurrar i mitt inre. Dessutom konkreta råd inför ett möte, med detaljer som verkligen var spot on. Tusen tusen tack ❤️" - Linda


  • "Jag fick otroligt skön och avslappnande reiki följt av insiktsgivande samtal och medial vägledning av fina Sara. Jag gick där ifrån med pirr och tacksamhet i kroppen. Kommer definitivt tillbaka snart för en längre reiki-session! 🥰" - Malin


  • "Fantastisk upplevelse ✨tack ✨" - Anastacia


  • "Så fin upplevelse, kände mig trygg och omhändertagen under hela behandlingen. Sara är så bra! kan varmt rekommendera ✨" - Rebecca


  • "Hos Sara fick jag en medial vägledning som ledde mig mjukt och varmt in på min egen intuitiva väg, och det hjälpte mig att se det jag redan sett och vetat. Och så gav hon mig konkreta verktyg i att nå min önskan och den framtid jag vill uppnå. Men framförallt gav hon mig det hopp jag så innerligt behövde i en tid som sällan känts så mörk som nu. Om alla fick en glimt av det hoppet tror jag många skulle må generellt bättre och känna ett större lugn. Jag rekommenderar Sara å det varmaste. Jag ska återvända redan om några dagar för reiki." - Felicia


  • "Lugn och trygg, hoppingivande! Ett bra sätt att bli stärkt i sin egen intuition." - Norea


  • "Så tryggt och fint bemötande! Tack 🤍" - Caroline


  • "Det var en helt magisk upplevelse och känslan i kroppen var strålande värme och pånyttfödelse. Sara har ett fantastiskt bemötande och man känner sig så trygg under behandlingen. Förklarar och vägleder genom varje steg." - Vera


  • "Reikihealing var precis vad jag behövde, avslappnande och befriande, kände mig lättare i kropp och sinne efteråt. Tack igen Sara för en väldigt givande upplevelse, jag kände mig väldigt trygg i dina händer, du utstrålar sån fin energi och jag är tacksam över att jag bokade denna behandling hos dig, jag kommer definitivt tillbaka." - Magdalena


  • "Mycket stark reikihealing med samtal innan och uppföljning" - Kent


  • "Sara är mycket inkännande och har ett behagligt sätt att förmedla vägledningen på. Jag kan verkligen rekommendera andlig vägledning hos henne." - Patrizia


  • "Jag är mycket nöjd med Reiki healing och samtalet ✨✨" - Susanna


  • "Fint bemötande och fin miljö, professionellt, djupt avslappnande, jag kommer tillbaka." - Ulla


  • "Fin, mjuk och på ett fint sätt förmedlade budskapen" - Kajsa


  • "Sara är härligt närvarande. Du känner att du kan prata av dig och Sara lyssnar och ger feedback." - Jörgen


  • "Fantastisk vägledning och inspirerande möte!" - Linn


  • "Tack så mycket för vägledningen och Reiki healingen. Kändes väldigt skönt efteråt! Precis vad jag behövde :)" - Inger


  • "Jag hade ett kort men otroligt givande samtal med Sara. Varm, ärlig och genuin! Jag kommer utan tvekan att återkomma, rekommenderar henne starkt. Tack!" - Linda


  • "Fina lokaler centralt , fint mottagande och välkommnade. Fint att ha en stund innan behandlingen där man får ställa frågor och berättat innan behandlingen - samt genomgång efter för frågor rekommenderas!" - Jessica


  • "För varje behandling stärks både kropp och själ genom Saras kunniga och goda arbete. Gott bemötande, goda samtal och reflektioner bidrar till en mycket fin och påfyllande upplevelse. Jag rekommenderar alla hennes behandlingar och tjänster!" - Anette


  • "Väldigt fin upplevelse. Inkännande och gott bemötande. Mina varmaste rekommendationer" - Sofia


  • "Superfin healing. Sara var lugn och tillmötesgående och fick mig som gjorde healing för första gången att känna mig trygg. Rekommenderar starkt!" - Alina


  • "Nordic Spirit har en lugn, fräsch och avslappande miljö. Sara Magnusson är varm och tillmötesgående - hon känns trygg och erfaren. Hon tog god tid på sig och jag fick svar på mina frågor. Under Reikin så blev jag så avslappad att jag nästan somnade! Jag kan varmt rekommendera att besöka Sara - jag har inte sovit så gott som jag gjorde efter hennes behandling på länge - är övertygad om att jag kommer boka in ett nytt besök hos henne." - Sophia 


  • "Otroligt fin healing med så mycket djup upplevelse och samtal efteråt." - Kent


  • "Sara är mycket kompetent och bra på att lyssna in. Jag kände mig sedd och närvarande i stunden. En mycket härlig upplevelse!" - Linda


  • "Kände en positiv effekt efter första gången! Rekommenderar andra att besöka Sara, träffsäker, inkännande och lugn och en fantastisk människa❤️. Kommer boka samma behandling nästa gång jag besöker Stockholm 🤩" - Marina


  • "Så fint möte och fantastiskt ögonöppnande och träffsäker vägledning! Tack🙏" - Christin


  • "Hos Sara möts jag av lugn och värme. Hon lyssnar med hjärtat, ser det som är viktigt och sätter ord på det som pågår. Allt i en trygg och professionell atmosfär."  - Anna-Kristina


  • "Känner mej mera ”hel” riktigt glad och energifylld. Det här var inte sista gången.🌸" - Karin


  • "Sara är fantastisk – varm, inkännande och lätt att öppna upp sig för. Redan från första stund kände jag mig trygg och sedd. Rekommenderar henne varmt till alla som vill prova Reiki." - Stina


  • "Helt fantastisk upplevelse, gjorde healing och medial vägledning och jag åkte därifrån med sån energi som var längesen jag kände. Sara är otroligt proffsig och mötte mig med öppna armar. Kommer absolut komma tillbaka." - Alexandra


  • "Kan varmt rekommendera Sara. Det var ett varmt och inkännande möte och jag fick bra vägledning och ny positiv energi. Sara gav det där lilla extra och känns genuin och professionell." - Alexandra


  • "Tack Sara för bra vägledning och att du löste upp blockeringar. Känns så bra efter din Reiki behandling." - Lena


  • "Sara gav mig både healing, medial vägledning samt ett otroligt fint armband med de kristaller som passar just för mig. Jag älskar armbandet och har på mig det nästan varje dag. Sara är mycket pricksäker som medium och jag kan varmt rekommendera henne!" - Nina Marianne


  • "Det här är verkligen en tjänst jag rekommenderar. Sara ger verkligen det lilla extra för sina klienter" - Pernilla


  • "Fick många goda råd hur jag kan förbättra mitt liv , handskas klokare i en situation så jag hitta tillbaka till min trygga plats . Och hur jag kan jobba med kristaller som kan hjälpa mig extra just nu .m.m. Kände mig både lättad och lugnare av samtalet med Sara❤️ Med vänlig hälsning, Carolina.❤️" - Carolina


  • "Jag har varit hos Sara en gång , hittills. Jag valde Healing, det blev Reiki Healing och Chakra balansering och några kort denna gång. Jag är så nöjd med behandlingen. Och mina kort , Spot on. Tack för din fina, mjuka energi . Vi ses snart igen." - Katarina


  • "Sara utstrålar en varm och inkännande närvaro som verkligen gör skillnad, även på distans. Hennes genuina omsorg och förmåga att lyssna fick mig att känna mig både sedd och trygg under samtalet. Jag mådde inte så bra innan samtalet, men efteråt kändes mitt hjärta betydligt lättare. Hon förmedlade hopp och positiv energi på ett sätt som kändes äkta och djupt meningsfullt. Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker en empatisk och engagerad vägledare och healer." - Anna-Kristina


  • "Jag kan varmt rekommendera en healing session med Sara. Otroligt mysig och fin behandlingslokal, varmt och inkännande bemötande av Sara som känns en person med stor personlig mognad och visdom. Jag har gått tre behandlingstillfällen hos henne och visst kan det vara ”sammanträffanden”(tror inte på sådana) men det hände vissa saker vi pratat om redan inom en vecka. Jag känner mig dessutom mer allmänt motiverad och stärkt. Tack!" - Petra


  • "Finaste Sara, det har varit så positiva möten med dig. Din förmåga att känna in och förmedla är fantastiskt. Med gråt och skratt har det varit så skönt att komma till insikt om händelser i livet. Du är så härlig, lugn och lätt att prata med. Så glad att jag har träffat dig och rekommenderar dig varmt. Så nöjd. Du är bäst." - Karin


  • "Sara är en underbar och varm människa, inkännande och duktig. Jag har fått Reiki, Chakrabalansering och intuitiv vägledning. Det har hjälpt mig oerhört mycket på min väg att utvecklas och må bättre. Rekommenderas varmt!" - Elisabeth


  • "Jag är så nöjd efter min behandling hos Sara. Känns jättebra hon är väldigt lugn och behaglig, och samtalet efteråt har fått mig att förstå mig själv på ett nytt sätt. Rekommenderar Sara varmt" - Lena


  • "En fantastisk härlig stund med Reiki och samtal med Sara, som är harmonisk och professionell." - Minna


  • "Fint bemötade och bra vägledning" - Anna-Marit


  • Varit på en skön stund hos Sara, med Reikipåfyllning och härligt samtal i lugn och fin miljö! Jag kände mig verkligen välkommen och omhändertagen." - Pernilla


  • “Jag kan varmt rekommendera en Reiki hos Sara. Det har gett mig ny kraft och energi som jag länge saknat. Fantastiskt! " - Elisabeth 


  • “Tack Sara för en fin stund du delade med dig av till mig. Nu känns det lugnt och tryggt. Du är fantastisk." - Karin


  • “En gudagåva." - Eva


  • “Närvarande, lugnt och en mysig miljö." - Ulrika


  • "Mycket trevligt bemötande och välgörande behandling för kropp och skäl. Rekommenderas varmt." - Anette


  • "Reiki och chakrabalansering blev det idag. Alltid lika underbart efter en behandling. Tack Sara för allt du hjälpt mig med" - Elisabeth


  • "Att gå till Sara på Reiki Healing var en ny men fantastisk upplevelse. När jag kommer till henne är jag bedövad av alla inre sår, nya som gamla! Jag var osäker på vad jag ville ha för hjälp och var också lite skeptisk mot Reiki Healing men nyfiken. Men efter samtal med henne där hon på ett ödmjukt och inkännande förmåga att se och höra vad jag behöver hjälp med lägger jag mig lugnt på behandlings bänken. När hon känner av utanpå min kropp med sina händer eller pendel kan jag känna hur det pirrar på vissa ställen! Känner tydligt att det händer något i kroppen när hon känner av där jag behöver hjälp! När jag går därifrån känner jag mig euforisk och mitt hjärta dunkar och jag känner mig lycklig, klarvaken men trött i kroppen! Är betydligt piggare nu och ska naturligtvis fortsätta gå till henne. Jag kan varmt rekommendera henne" - Laila